Za hitro pomoč in nakup pokličite 041 379 329

Splošni pogoji

Splošni pogoji uporabe spletne trgovine Dennis Hairshow so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov in na podlagi Zakona o elektronskem poslovanju.

 

1.      Splošni pojmi

Kupec je vsak, kdor odda pravilno in z resničnimi podatki izpolnjeno naročilo v spletni trgovini DennisHairshow.

Ponudnik je lastnik in skrbnik spletne trgovine DennisHairshow - Profesionalni frizerski studio Dennis Hairshow, Denis Brhan s.p.

Uporabnik je vsak, kdor si preko spletnega obrazca ustvari uporabniški račun, ki mu omogoča udobnejše nakupovanje v spletni trgovini DennisHairshow.

 

2.      Registracija – uporabniški račun 

V spletni trgovini DennisHairshow lahko opravite nakup tudi brez registracije.

Ker pa želimo zvestim kupcem ponuditi kar najboljšo izkušnjo nakupa, vam z registracijo uporabniškega računa nudimo veliko dodatnih možnosti. Po registraciji vam pri kasnejših nakupih ni več potrebno vpisovati vaših podatkov, imate pregled nad svojimi prejšnjimi nakupi, na svojo listo želja lahko dodajate izdelke za kasnejši nakup in ogledate si lahko katere izdelke ste primerjali. Izdelke lahko primerjate tudi neregistrirani kupci. Svoje podatke lahko kasneje tudi spreminjate.

Za registracijo je potrebno v obrazec vpisati ime in priimek, e-mail naslov in izbrati vaše geslo, ki ga je potrebno s ponovnim vpisom še enkrat potrditi. Ob prijavi lahko zahtevate še naše novičke. Ko registracijo zaključite, boste na vpisan e-mail naslov dobili sporočilo z dobrodošlico. V sporočilu kliknite na povezavo za potrditev vaše registracije, ki je s tem zaključena. V primeru pozabljenega ali izgubljenega gesla lahko zaprosite za novega. 


3.      Postopek naročanja

3.1.)  Izdelke, ki jih želite kupiti, izberete z vnosom števila izdelkov v prazen okvirček in s klikom na gumb V košarico. Izdelki vas bodo čakali v nakupovalni košarici za zaključek nakupa. Na povezavi Moja košarica so zbrani vsi vaši izdelki, kjer lahko spreminjate njihove količine ali odstranite izdelke iz nje. Ne pozabite klikniti na gumb Preračunaj vrednosti, da boste dobili pravi znesek nakupa.

3.2.)  Ko želite izbrane izdelke naročiti, kliknete na gumb Zaključi nakup in sistem vas preusmeri v Blagajno. Če se ne želite registrirati, lahko nakup opravite kot gost. Ko vpišete svoje podatke ali se prijavite v trgovino, določite naslov za dostavo.

3.3.)  Nato označite na kakšen način želite, da vam dostavimo izdelke: 

 - hitra dostava na izbran naslov– za nas jo izvaja podjetje GLS. Cena dostave je izpisana ob izbiri in znaša 4,50€.

- osebni prevzem - na naslovu ponudnika: Ankaranska cesta 7, 6000 Koper

V okence Pustite nam svoj komentar lahko vpišete vaše opombe,  mnenje, naročilo brezplačnih vzorčkov ali posebno sporočilo.

3.4.)  Sedaj izberete način plačila. 

- plačilo po povzetju – ob dostavi plačate z gotovino. Strošek posredovanja plačila, ki ga računa GLS in znaša 1,50€, prevzamemo mi! Torej brez provizije! 

- plačilo po predračunu – na vaš e-mail naslov vam pošljemo predračun z vsemi podatki potrebnimi za plačilo in ko je predračun plačan (sredstva smo prejeli na naš račun), začnemo z odpremo naročila. Plačate provizijo glede na način plačila (banka, pošta,...). 

- plačilo preko Paypal-a – sistem vas preusmeri direktno na Paypal-ovo varovano stran, kjer se prijavite v vaš račun in opravite plačilo

 

 

3.5.)  Ostane vam še pregled naročila in klik na gumb Zaključi naročilo. Na vaš e-mail naslov boste prejeli podatke o vašem naročilu. Če ste izbrali plačilo po predračunu, bodo tam vsi podatki potrebni za nakazilo. V primeru, da ste registriran uporabnik, lahko v vašem računu spremljate status vašega naročila. Ko bo naročilo odposlano, vas bomo o tem tudi obvestili.

 

4.      Cene 

Vse cene izdelkov že vsebujejo ustrezno stopnjo DDV.

Cene se lahko dnevno spreminjajo, za vsakega kupca pa veljajo tiste v trenutku naročila. Lahko se zgodi, da se cena spremeni v času obdelave naročila, v tem primeru bo ponudnik kupcu omogočil odstop od naročila ali pa se bosta dogovorila drugače.

 

5.      Načini plačila

Nakup v spletni trgovini DennisHairshow je mogoč na sledeče načine:   

- Plačilo po povzetju – paket z izdelki boste prejeli na naslov, ki ste ga navedli za dostavo in dostavljavcu plačali znesek računa z gotovino. Strošek storitve (provizijo), ki znaša 1,50€, krije ponudnik in je za vas brezplačna! 

- Plačilo po predračunu – ob naročilu boste prejeli predračun, ki ga poravnate na račun podjetja Profesionalni frizerski studio Dennis Hairshow, Denis Brhan s.p. Ko bomo sredstva prejeli na naš račun, bomo pričeli z aktivnostmi izvrševanja naročila. 

- Plačilo preko PayPal-a – plačilo izvedete takoj po končanem postopku naročila, saj vas sistem usmeri na PayPal-ovo stran, kjer se vpišete in potrdite plačilo. 

DOBRO JE VEDETI: Svojo kartico Diners Club lahko dodate v PayPal račun. Kartico Diners Club bo PayPal prepoznal pod vrsto plačilno-kreditnih kartic Discover.

- Osebni prevzem – če ste v postopku naročila pri dostavi označili osebni prevzem na sedežu ponudnika, to je Ankaranska cesta 7, 6000 Koper, vas bomo po telefonu ali/in e-mailu obvestili, kdaj lahko naročilo prevzamete.

Ob prevzemu paketa boste prejeli tudi originalni račun.


6.      Naročanje 

Sprejeta naročila se obravnavajo kot nepreklicna in bodo izvedena v najkrajšem možnem času. Kupec lahko po oddaji elektronskega naročila v 24 urah odstopi od naročila na podlagi obvestila o odstopu na elektronski naslov info@hairshow.si.

 

7.      Odstop od naročila

Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga pisno sporoči, da odstopa od naročila, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev.
Kupec mora najkasneje v 30 dneh po sporočilu o odstopu od naročila že prejeto blago vrniti. Če prejmemo blago v originalni embalaži z nespremenjeno količino in je blago nepoškodovano nakažemo kupcu plačani znesek na njegov tekoči račun. Kupec ob vračilu blaga pošlje tudi originalni račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun kamor želi, da se vrne plačilo.

 

8.      Zavrnitev naročila  

Ponudnik ima pravico zavrniti naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga ne more izvesti.

 

9.      Plačilo poštnine

Strošek dostave znaša 4,50€ in bo razviden pred potrditvijo naročila.

 

10.    Rok dostave 

Oddana naročila do 12h bodo obdelana in odposlana še isti dan. V tem primeru boste najverjetneje blago prejeli že naslednji dan, sicer pa velja čas dostave, ki ga zagotavlja dostavljalec. V kolikor katerega izmed izdelkov ni na zalogi, vas o tem obvestimo in se skupaj dogovorimo o nadaljnjih korakih. Npr. izdelke na zalogi vam pošljemo takoj, ostale pa na naše stroške takoj ko bodo dobavljeni (do 10 dni).

 

11.   Splošni pogoji za dostavo blaga

Splošni rok dostave za vse izdelke na zalogi je do 5 dni in sicer od ponedeljka do petka. Splošni rok dostave izdelkov, ki niso na zalogi je do 10 dni. Ob sobotah, nedeljah in praznikih pošiljk ne odpošiljamo.
V primeru dostave z dostavno službo GLS je naročnik dolžan prevzeti blago na naslovu za dostavo, pod pogoji, ki jih določa GLS. In sicer, v primeru, da v času dostave niste dosegljivi na naslovu, vam v poštnem predalu pustijo sporočilo s telefonsko številko, na katero pokličete in se dogovorite za drug termin dostave.

Kupec se izrecno zavezuje, da se, zaradi kasnejše dostave blaga ali drugačnega načina dostave blaga, odpoveduje drugim načinom za povračilo nastalih stroškov, plačani kupnini in plačanim stroškom dostave blaga, kot so na primer odškodninski zahtevki v obliki civilnih tožb in podobno, obdrži pa vse ostale minimalne pravice v skladu z določili 23. in 24. člena Zakona o varstvu potrošnikov.
V primeru, da kupcu blaga sploh ne bo mogoče dostaviti (zaradi ukinitve programa, razprodane zaloge ipd.), ima kupec pravico zahtevati vračilo že plačane kupnine in že plačanih stroškov dostave blaga. Razen zahteve po vračilu plačane kupnine in zahteve po vračilu plačanih stroškov dostave blaga, se kupec izrecno in brez omejitev odpoveduje drugim načinom povračila nastalih stroškov, plačane kupnine in plačanih stroškov dostave blaga, kot so na primer odškodninski zahtevki v obliki civilnih tožb in podobno, obdrži pa vse ostale minimalne pravice v skladu z določili 23., 24. in 41. člena Zakona o varstvu potrošnikov.

 

12.   Garancija na zadovoljstvo 

V kolikor ugotovite, da vam dostavljen izdelek ne ustreza, ga lahko v roku 15 dni ob predhodnem pisnem obvestilu na e-mail naslov: info@hairshow.si vrnete nazaj. Vrnjeno blago mora biti nepoškodovano, v nepoškodovani originalni embalaži in v nespremenjeni količini. Rok 15 dni začne teči naslednji dan po dnevu dobave blaga. Kupcu, ki odstopi od naročila, vrnemo plačano kupnino. Za nakazilo kupnine nam posredujte številko vašega osebnega računa.

 

13.   Vračilo blaga

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko naročeno blago brez razloga vrnete. Najkasneje v 15 dneh nas pisno obvestite o odstopu od pogodbe, blago pa nam lahko vrnete še v nadaljnjih 30 dneh. Blago mora biti nepoškodovano, v nepoškodovani originalni embalaži in v nespremenjeni količini. Morebitne stroške vračila krije kupec. Kupec lahko ob vračilu zahteva vrnitev kupnine, ki mu jo prodajalec vrne na njegov transakcijski račun najkasneje v 15 dneh.

 

14.   Vračilo poškodovanih pošiljk 

V primeru, da je pošiljka ob dostavi fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi GLS in obvestiti ponudnika. Skupaj bomo rešili reklamacijo v najkrajšem možnem času v vaše zadovoljstvo.

 

15.   Varnost in varovanje podatkov

Prav poseben pomen dajemo tako varnosti vašega nakupa kot varovanju vaših osebnih podatkov.

Zato se ponudnik zavezuje, da bodo vsi osebni podatki uporabljeni izključno za potrebe naročila in v nobenem primeru ne bodo posredovani nepooblaščenim osebam.

Ponudnik vas bo občasno obveščal o novostih, ugodnostih in zanimivostih le v primeru vaše privolitve. V vsakem sporočilu bo jasno opredeljen namen sporočila in možnost odjave.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ga v nobenem primeru ne posreduje drugi osebi.

 

16.   Odveza odgovornosti  

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, možnost dobave in cena izdelkov spremenijo tako hitro, da ne uspemo popraviti podatkov na spletnih straneh. V tem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Za tipkarske napake ne odgovarjamo.

 

17.   Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki in kupci pošljejo po elektronski pošti info@hairshow.si.

 
Izdelava spletne trgovine Degriz

© 2011 DennisHairshow. Vse pravice pridržane.